Πολιτική Επιστροφών/Αλλαγών

Στην προσπάθεια να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στα προϊόντα που επιλέγουν από την Atmarket , είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληροίτε τις παρακάτω προϋποθέσεις επιστροφής: 

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: 

Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές προϊόντων που δεν έχουν επιστραφεί σύμφωνα με τους όρους πολιτικής επιστροφών που αναφέρονται πιο κάτω. 


-----------------------------------------------

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της επιχείρησης με το διακριτικό τίτλο Atmarket στην Βουλγαρία μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.atmarket.gr

-----------------------------------------------


Α) Ακύρωση παραγγελίας 

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: info@atmarket.gr, είτε να καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο στο +35974550015 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας). Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού. 

Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες. 

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό). Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία , τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα , κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στην επιχείρησή μας. 


Β) Έχετε 14 μέρες για να αλλάξετε γνώμη

Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγο χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ’ όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί. Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του.Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφομένων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Η www.atmarket.gr  διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι. Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού. Η υπαναχώρηση είναι το δικαίωμα σύμφωνα με το οποίο ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε, για οποιονδήποτε λόγο, ακόμα και αναίτια, και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενώ σε περίπτωση που ο καταναλωτής δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή επεκτείνεται στους 12 μήνες. Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη δια πίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών. To Atmarket.gr υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον καταναλωτή ποσά χωρίς επιβάρυνση και χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία το προϊόν επεστράφη στo Atmarket.gr . Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε δεκατεσσάρεις (14) ημερολογιακές ημέρες με την απόδειξή σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). 

* Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά, στο +35974550015 (για κλήσεις από σταθερό με χρέωση σύμφωνα με τη τιμολογιακή πολιτική του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας). 

Τα χρήματά σας επιστρέφονται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Στα χρήματα που θα επιστραφούν συμπεριλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων. 

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, με κλειστή συσκευασία. Για υγειονομικούς λόγους, δεν γίνονται επιστροφές και αλλαγές σε προϊόντα που έχουν δοκιμαστεί.(π.χ. αρώματα, καλλυντικά κ.α.). Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε να το επιστρέψετε σε άψογη κατάσταση, μαζί με όλα τα μέρη και τα εξαρτήματα από τα οποία αποτελείται. Συμφωνείτε να φροντίζετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε σε ένα κατάστημα μας ή στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία ή την εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier). Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερολογιακών ημερών τότε η επιχείρησή μας με διακριτικό τίτλο Atmarket, δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκατέσσερις (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. 

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων. Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων. Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων. 

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων. 


Γ) Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, επιβαρύνεστε με την δαπάνη επιστροφής των προϊόντων. Αφού παραλάβουμε το προϊόν εκτιμούμε την κατάστασή του και κρίνουμε αν μπορεί να υπάρξει επιστροφή χρημάτων. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντων, υποχρεούστε να τα παραδίδετε στην ίδια ακριβώς κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν, άθικτα, σε άριστη κατάσταση, σφραγισμένα, πλήρη και χωρίς καμία φθορά. Αυτό προϋποθέτει και την πρωτότυπη συσκευασία καθώς και ότι οι ετικέτες και ταμπέλες βρίσκονται ακόμη επάνω στο προϊόν. Θα παρακαλούσαμε τα προϊόντα να είναι μέσα σε ξεχωριστή συσκευασία για την προστασία τους κατά την μεταφορά προς εμάς. Θα πρέπει μαζί με τα επιστραφέντα προϊόντα να είναι και όλα τα έγγραφα, τα οποία συνόδευαν το προϊόν κατά την παράδοσή του σε εσάς (π.χ. Απόδειξη Λιανικής-Δελτίο Αποστολής κλπ). Εσείς φέρετε ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των προϊόντων προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των προϊόντων. 


Δ) Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Η Atmarket λαμβάνει κάθε φροντίδα και μέριμνα για την εμπρόθεσμη επιστροφή κάθε οφειλόμενου ποσού στους καταναλωτές. Η Atmarket δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση πληρωμής κάθε ποσού εξ αιτίας οφειλόμενης σε ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων (προβλήματα στη διαδικασία των τραπεζικών συναλλαγών, μη δήλωση από καταναλωτή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού κλπ.). 

Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα. Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραληφθεί στην έδρα μας και ελεγχθεί.


Ε) Eπιστροφή λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν) 

ΒΗΜΑ 1. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο info@atmarket.gr  ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής. 

ΒΗΜΑ 2. Λαμβάνετε απάντηση από το αρμόδιο τμήμα μας μέσω e - mail info@atmarket.gr

ΒΗΜΑ 3.  Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. 

ΒΗΜΑ 4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με courier και χρέωση παραλήπτη. Η διεύθυνση παράδοσης επιστροφών είναι: EHORNET LTD Bulgaria 2 Str.,Petrich, 2850 - Bulgary.


Ζ) Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας 

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal) εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς. Η Atmarket λαμβάνει κάθε φροντίδα και μέριμνα για την εμπρόθεσμη επιστροφή κάθε οφειλόμενου ποσού στους καταναλωτές. Η Atmarket δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση πληρωμής κάθε ποσού εξ αιτίας οφειλόμενης σε ενέργειες ή παραλείψεις τρίτων (προβλήματα στη διαδικασία των τραπεζικών συναλλαγών, μη δήλωση από καταναλωτή των στοιχείων του τραπεζικού του λογαριασμού κλπ.). 

Σε κάθε περίπτωση παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας εάν δεν έχετε λάβει την επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την απόφαση σας να επιστρέψετε τα προϊόντα. Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραληφθεί στην έδρα μας και ελεγχθεί. 

Παραγγελίες που είναι με τιμολόγιο b2b δεν επιστρέφονται.


Η) Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης 

Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:

 Σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν: 

- Προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν (π.χ. βρεφικές τροφές). 

- Προμήθεια αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα, γυναικεία μαγιό) 

- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, ξυραφάκια, προϊόντα προσωπικής φροντίδας, αρώματα) 

- Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά) 

- Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια) - Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι , Laptop ) 

- Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει).

-  Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο (1α περ. 1 του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών). 

-  Προϊόντα που έχουν καταστραφεί κατά την μεταφορά αποστολής.


*Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές. 




Για κάθε επικοινωνία ή διευκρίνιση σχετική με την Atmarket το διαδικτυακό τόπο https://atmarket.gr και τους όρους χρήσης αυτού, οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@atmarket.gr, μέσω τηλεφώνου στο +35974550015 ή ταχυδρομικώς στην ταχυδρομική διεύθυνση: 

Ehornet Ltd

Bulgaria 2 Str.,

TK. 2850

Petrich - Bulgary